Missio

Arvotieto haluaa olla edistämässä
asiakasdatojen hyödyntämisen kulttuuria siten,
että toiminnalla luodaan lisäarvoa
liiketoiminnalle ja loppuasiakkaille.

Arvotiedon tarjoama yhteistyömalli tarjoaa ketterän ja pieniriskisen tavan “ASIAKASDATASTA LISÄARVOA” -työn tekemiseen. Käytännönläheinen toimintamalli perustuu yli 20 vuoden monipuoliseen kokemukseen data-analytiikan ja asiakkuuksien johtamisen saralla.

Tyypilliset onnistumiset liittyvät tilanteisiin, joissa organisaatiolla on tarve

  • tehostaa toimintaa (esim. B2B-myynti, asiakasviestintä tai kokonaistarjoaman virittäminen) asiakasdatan ja -ymmärryksen pohjalta
  • kirkastaa ja konkretisoida mission tai strategian termiä “asiakaslähtöisyys” datakonkretian kautta tai
  • luoda dataperusteinen kokonaiskuva (360-näkymä) asiakassuhteista ja tähän perustuvaa
    • asiakaskannan arvoa kuvaava mittaristoa & johtamismallia tai/ja
    • asiakasdialogia (kohderyhmähallinta)
  • määrittää liiketoimintalähtöinen datastrategia, erityisesti analyyttisen jalostamisen ja hyödyntämisen näkökulmasta
    • tietovirrat
    • avainprosessit
    • mistä datoista selkein lisäarvo
    • millaista resurssointia tarvitaan
    • millaisin askelin kannattaa edetä
    • millainen data-arkkitehtuuri
    • millaisia rooleja ja kyvykkyyksiä tarvitaan
    • tekninen arkkitehtuuri (vaihtoehdot)

Missio

Mielelläni tarkennan tätä. Ota yhteyttä.

Top